Juuh,unohdin siis salasanani ja en päässyt tänne ;D eli se sunnuntai meni siinä kavereitten kans (taas) ja sairastellessa poskiontelontulehduksessa -_-

Maanantai sitten oli taas kavereitten kans riehumista ja sairastelua( ja poikien metsästystä  c(:   )

Nyt tämän 08-vuoden aikana olen saanut uusia tuttuja ja viime vuosi oli minulle todella rankaa sairauteni vuoksi.Olenpa tässä nyt miettiny sitä tulevaa ammattiakin ja päätös on aikalailla jo loppusuoralla,eli psykologin hommat on saanut mut nyt innostamaan,mutta toisaalta tuo näytteleminen on myös ollut kauttaaikojen jo haaveeni :-) Kohta on taas T.E.T :in aika ja oon menossa joko lastentarhaan tai kosmetologille.

No se mese ei eilen sit toiminu ;< otti ihan oikeesti kaaliin,ku piti olla siä "deitit" yhen kundin kans,no ne sit peruuntu :*( Tänään ois ollu elokuvailta ja shoppailukierros tiedossa,mutta eihän siitä mitään ois tullu,kun kipeenä ollaan,aina mulla ihan saakelin hyvä tuuri ; ( ois pitäny muuten viime viikolla perjantaiks päättää joku kirja ja lukee se ja arvakkaapa mitä,Mä en oo ees päättäny sitä kirjaa ( VIELÄKÄÄN ;D ) -No saanpa sitten huolellisuus arvosanani ehkä laskemaan 8 : /

On/Off-poikkiskin riparilla lauantaihin astii = [  vaikka se polttaa ja juo niin en ite oo sortunu siihen,ja oon ylpee siitä ;-)) Ainiin ja se kauneusvinkki viä..

kauneusvinkki:

1.Keitä kattilassa hiukan vettä ja tipauta hiukan kamomillan kukkia/kamomillateepussi veteen.

2.laita kasvosi kattilan yläpuolelle ja hauduta kasvojasi noin 5-10 minuuttia.

3.Jos sinulla löytyy mustapäitä kasvoista,niin purista VAROVASTI ne puhtainsormin.

4.Sekoita luonnonjugurttia noin 1 dl ja hunajaa 4 rkl sekaisin ja levitä kasvoille 10 minuutiksi.

<3: JJ<3